Wednesday, June 20, 2012

WW # 35: MAI SAIGON.

26 comments:

  1. 'Mereka' sangat pandai menggunakan peluang yang ada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita pun pandai juga .. pandai cari dan beli !

      Delete
  2. Di mana-mana pun mereka boleh maju. Pandaikan mereka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin dek kesusahan menyebabkan mereka jadi begitu ..

      Delete
  3. Hebat orang Malaysia sekarang ni. Baju kurung & telekong pun diimport!

    ReplyDelete
    Replies
    1. buatan sendiri mahal dan tak cantik .. katanya !

      Delete
  4. pandai cakap kedah la depa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa pandai 'mai' saja tapi tak pandai 'pi' ..

      Delete
  5. Replies
    1. a'ah .. yang pakcik tak suka moping !

      Delete
  6. ORANG MALAYSIA PUNYA KEDAI ATAU WARGA TEMPATAN?

    ReplyDelete
    Replies
    1. warga tempatan .. tapi pelanggannya menderu-deru dari malaysia.

      Delete
  7. Replies
    1. ini kat Vietnam .. Saigon / Ho Chi Minh.

      Delete
  8. nampak sangat warga malaysia suka p shopping kat sana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kantoi .. sebab saya salah seorang darinya. hehe

      Delete
  9. Tuan haji tayang2 minggu depan kami balas dendam...hehehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kirim salam kat amoi di Mai Saigon tu .. nanti saya tunjuk gambar dia dalam entri akan datang.

      Delete
  10. Orang Melayu memang suka membeli dan membantu para peniaga..

    Jual bunga telor dan hiasan kahwin pun kebanyakkannya Cina, tapi masa makchaq masuk nak cari riben hadiah, tak dak sorang pun pelanggan Cina.. semua melayu.. sesak kedai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu tak apa lagi .. kat Kuala Pilah tu, batu nisan untuk kubur orang Melayu pun orang Cina yang jual !

      Delete
  11. baju melayu teluk belanga org vietnam ni geti buat tak? ehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakap je semua dia orang boleh buat .. Teluk Rubiah je yang dia orang tak boleh buat.

      Delete
  12. salam..

    citarasa lain2.. sy x pkai bju kurung jd x tempah pun hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kembali

      samalah kita .. saya pun tak pakai baju kurung ! hehe

      Delete
  13. Saya nak tengok isi dlm beg tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya ini kali dua awak minta nak tengok .. nanti dalam entri akan datang saya tunjukkan.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.