Wednesday, February 22, 2012

WW 23: MATI-MATI SAYA INGAT DIA ORANG DAH KAWIN.

.


.

45 comments:

  1. gambar pertama tu, artis ker? namanya apa??

    PS:malu bila lihat gambar mcm tu.. biarlah tak reti pose, asal sebelah saya bukan hak orang

    ReplyDelete
    Replies
    1. betullah misha omar tu .. terima kasih kamsiah. hari ini dia bertunang.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg untungnya lelaki...belum ada sijil tok kadi...dok boleh buat mcm bini..peluk sana,dakap sini...

      Delete
    2. kata orang .. tepuk sebelah tangan takkan berbunyi !

      Delete
  3. Saya selalu teringat, masa muda saya dulu (dah tua ni taklah buat pulak)jangankan nak berpeluk dengan lelaki yang tiada ikatan sah, nak bergambar sebelah2 pun takut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang kata .. 'lain hulu lain parang' kakcik.

      Delete
  4. Salam Tuan Haji..

    Sekarang Tren tuan haji bukan artis aje... anak2 kita yg lain juga dah terikut2 ... pre-wedding... ha.... belum kawin tapi dah gi tangkap gambar berdua2 an... kalau dapat juru gambar yg konon2 nya spotting wah melebih org dah kawin.... sedangkan derang tak tau ... yg tukang menembak gambar tu dapat saham sama macam yg dok terlentuk2 tu juga..... budaya org putih.. menular sudah tuan haji.... itu yg dibangakan sanggat ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang budaya itu menular secara perlahan-lahan hinggakan ramai yang dah tak rasa apa-apa. saya tak tahulah apa nak jadi dalam masa 20-30 tahun akan datang.

      Delete
  5. artis buat camni..mmg mudahlah remaja skrg terikut2 dgn trend pre-wedding

    ReplyDelete
    Replies
    1. perangai yang baik-baik mereka tak terikut2 pulak.

      Delete
  6. Sallam Tuan Haji,

    Mohon dijauhkan Allah
    supaya tidak terjadi kepada keluarga kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kembali.

      hanyakah kepada Allah sahaja tempat kita memohon pertolongan dan perlindungan.

      Delete
  7. Salam Pak Tuan

    emm..tak tau apa nak cakap...yang pasti trend ini telah pun menjadi ikutan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. makin peninglah kepada mak ayah dan datuk nenek.

      Delete
  8. nasib baik saya tak cun mcm diorg. hu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nak buat, tak kira cun ke tak cun ..

      Delete
  9. Rugi dunia - tak dapat kemanisan terindah di hari pertama selepas nikah
    Rugi akhirat - doakan moga mereka cepat bertaubat

    ReplyDelete
  10. aa'ah..bercenta bagak nak rak, hak hak hak
    moga bahagia kelak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus komen awak .. sama2lah kita doakan kebahagian mereka.

      Delete
  11. salam pak ngah
    janganlah sbb dioang sampai mati pulak
    hehehehe.....

    sya kenal yang berbagu unggu tu saja, yg lagi sepasang tu tak kenal lah pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kembali.

      yg sorang lagi tu Misha Omar ..

      bukan mati tapi mati-mati. lagi dahsyat 2 kali mati.

      Delete
  12. Hehehehehe...

    X tau den kato apo laie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak apo .. hari ini pun hari tanpa kato-kato !

      Delete
  13. Replies
    1. tidak mengapa kerana hari ini adalah hari tanpa kata-kata.

      Delete
  14. Dah kawin lah uncle...

    Nikah aja yg belum

    ReplyDelete
  15. Oh ya...tak payah tgk artis, org biasa pun ramai yg posing macam tu..tak caya? Tgk banner majlis kahwin..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dengan daddy ziyad.. kadang tu bertunang je..gambar dah siap landingatas katil..ape kes?.. manusia..
      kot la tak malu..tak perlu la nak abadikan dalam gambar semua org boleh tengok

      Delete
    2. percaya .. mereka pun dah terikut2 lagak artis agaknya.

      Delete
    3. Queen .. itulah bukti dan lambang percintaa.

      Delete
  16. NASIB BAIK SAYA MASA ZAMAN REMAJA DULU AGAK PEMALU SEDIKIT.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang malu itu adalah senjata orang beriman.

      Delete
  17. Mati hidup balik ..mana lebih sesuai.."mati mati" ke "mati hidup balik"..
    kalau dah mati mana boleh hidup balik kan

    ReplyDelete
  18. sendri soal sendri jawab eh ..

    mati-mati tu saya maksudkan sebagai bersangatan percayanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam uncle, saya pun ingat dah kawen, saya mana baca gosip artis ni.tu berkaitan gmbr kedua.yg gmbr pertama tu saya tak kenal artis tu.siapakah dia?

      Delete
    2. LM. tahniah kerana akhirnya awak berjaya komen. usaha tangga kejayaan. yang sorang lagi tu Misha Omar .. ramai orang tak kenal sebab sekarang dah bertambah cantik. hehe

      Delete
  19. kalau ayah saya .... lumat dah kena cincang

    ReplyDelete
    Replies
    1. garangnya ayah awak .. tapi baguslah untuk kebaikan kita juga kan !

      Delete
  20. Tak payah matilah bang hal2 mcm ni... hehehe

    ReplyDelete
  21. patut la jadi ikutan... idola mereka mengajar..

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.