Wednesday, February 1, 2012

WORDLESS WEDNESDAY 20: ANAK RAJA PUN PANDANG KAT LAIN.

.


.

52 comments:

  1. Eh! dia lupa pakai baju ke? ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooo... ada bajunya, sebab gambo tu lambat 'keluar', tadi nampak bahu dan bahagian atas je... hehehe...

      Delete
    2. ini semua salah tukang jahit ..

      Delete
    3. seronok pulak bila guna format komen baru ini .. terima kasih kakcik.

      Delete
  2. Salam,

    Kenapa 'sibaju' merah duduk diantara pengantin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang begitulah agaknya kalau orang istana jadi VVIP.

      Delete
    2. DIA PANDANG KAWANNYA KOT..

      Delete
  3. jangan pandang-pandang .. jangan pegang-pegang !

    ReplyDelete
  4. Pengantin mana tu eh? Dasat baju tu, mesti riban riban kainnya. Silap silap beli dari France. hehehehe cekai cekai pun beli kat Medan.


    *seperti yang saya pernah sebut, saya terpaksa refresh 2 kali blog Dato ini utk dapatkan ruangan komen. Atau mungkin hanya skrin komputer saya saja begitu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. janganlah panggil saya Dato. malu saya sebab saya kan Tan Sri. hehe

      ttg refresh 2 kali tu, itulah kekdahnya buat masa ini. jurutera kami sedang berhempas pulas memperbaikinya. kat blog kakcik pun begitu.

      Delete
  5. geli hati pulak bila tengok sapu tangan putih atas pinggan masing2

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye tak ye .. saya baru perasan. tajam sungguh mata cikgu.

      yang ni tak payah pakai kalkulator. hehe

      Delete
  6. kot pandang kang tak nk pandang tempat lain dah.

    haha.

    ReplyDelete
  7. Kesian pengantin perempuan tu, baju sampai terlondeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin dia nak tunjuk yang dia tu bebas panau atau kurap .. hehe

      Delete
  8. Pasangan pengantin terpisah dek kerana ada VVIP ye... kesian.

    ReplyDelete
  9. Yang kahwin tu bukan baju Merah tu kan...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan .. sebab pakaiannya tak matching.

      Delete
  10. sapa tu?macam muka elyana je

    ReplyDelete
    Replies
    1. la ye ker?baju merah tu sapa?

      Delete
    2. itulah kerabat di raja selangor .. rasanya adik beradik dengan sultan sekarang ini.

      Delete
  11. mula2 mata saya terus pndng ngantin pompuan, pastu pndg kat baju tu. Dlm ati saya kata artis mana plak nie kawen ngan raja? Dh baca komen2 kat atas baru prasan ngantin lelaki yg sebenarnya. Cian kat depa kan...

    ReplyDelete
  12. Saya hairan kena napkin kat pinggan utk pengantin lain bentuknya daripada napkin kat dlm pinggan utk org kat tengahnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahlah .. saya pun dah mula naik hairan ni.

      Delete
  13. Mesti tak kenyang kalu makan masa tu.. kesian pengantin pempuan cam tak sempat pilih baju lain yg terbaik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya rasa itulah baju yang terbaik yang dia pilih .. sesuai dengan statusnya sebagai artis tersohor.

      Delete
  14. siapa yang buat sapu tangan tu jadi rupa macam tu..tak sesuai betul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu adalah bentuk seekor burung Penguin.

      Delete
  15. elyana, gambar masa kawin 2010.. raja pun segan nak tengok..

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. uncle pun malu .. jadi kiranya uncle setaraflah dgn anak raja ye.

      Delete
  17. hehe, sibuk je nyempil kat tengah kann.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. shh .. jangan cakap macam tu .. nanti murka pulak dia.

      Delete
  18. Sallam,

    Baju pengantin perempuan tu tak cukup kain ke,
    tulah masaalahnya beli kain kat luar negera,
    kalau dah tak cukup susah nak cari penambahnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kembali.

      betullah .. lain kali belilah kat Nagoya.

      Delete
  19. Kontranya baju pengantin lelaki dengan pengatin perempuan. Yang lelaki lengkap tutup auratnya.

    Kesian orang tengah tu tak nak doa zina mata agaknyakan.

    P/S tuan haji tentang hoya. Singgah sini kalau sudi


    orkidku.blogspot.com

    http://jualanshiros.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya juga kesian .. mungkin dia serbasalah. tak tahu nak buat apa. tengok lama-lama karang, apa pulak kata orang.

      Delete
  20. tak cukup londeh lagi baju dia tu, tu pasal anak raja tak pandang

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana boleh londeh lagi .. itu pun sudah berada di paras bahaya.

      Delete
  21. tunku sulaiman ni baju dia takde kaler lain gamaknya~~keh keh~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia cakap dia ada 12 pasang baju kaler macam tu !

      Delete
  22. Hahahahah! Pakcik, janji boleh tampung! Selagi terdaya! Kalau baju tu bernyawa, mst menjerit baju tu menahan beban!

    Hahahahahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betapa berat mata memandang, berat lagi baju memikul.

      Delete
  23. best la kotak komen macam ni.. macamana nak buat ye, pakngah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat senang .. tak sampai seminit boleh siap. kakcik seroja pernah buat entri tutorial tentangnya di sini ..

      http://kakciknurseroja.blogspot.com/2012/01/ruang-komen-menjawab-soalan-tn-hj-al.html

      Delete
  24. Biarkanlah,dah suami dia pun tak kisah. Dah dia nak tunjuk kalu tak pakat2 tengok bazir aje...kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh saja dibiarkan .. lagipun kubur asing-asing kata mereka.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.