Saturday, December 31, 2011

KOMEN PILIHAN DAN SAMBUTAN TAHUN BARU 2012.

 

Pagi tadi saya mendapat komen dari Aisyah M. Yusuf dari tanah seberang (Kalimantan Selatan) dan sekaligus turut follow blog saya. Saya tertarik dengan bahasa yang digunakannya yang penuh budi bahasa dan sangat merendah diri di samping saya faham apa yang ingin disampaikannya.



................................................................................................................................................

Manakala komen dari Fuad Ansari seperti di bawah buat saya berasa seperti berada di awang-awangan.




Sub-Entry: Sambutan Tahun Baru 2012.



Ya .. malam ini malam tahun baru,
Tetapi saya tidak pula bercadang membuat entri baru,
Kalau buat pun masalahnya tetap macam itu,
Lebih baik saya ulang tayang entri yang lama,
Sudikanlah baca dan renung-renungkan bersama. 


p/s:  apakah azam tahun baru anda ?  Adapun azam saya serupa sahaja macam tahun yang lepas-lepas juga iaitu ingin menyempurnakan azam tahun lalu yang masih belum terlaksana atau belum selesai .. itu je !

.

15 comments:

  1. Salam Tn.Hj,

    Selamat Tahun Baru 2012...
    Semuga hidup diberkati,bertambah amal,penuh kasih sayang...

    Penuhi amal dari baik
    kpd yg terbaik....Amin

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru pak ngah.
    teruskan menulis sebab ada ramai yang nak baca blog komensen pak ngah ni (:

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru pakngah...eh,siapa maria elena tu? Saya lagi x kenal langsung...hehe

    ReplyDelete
  4. Salam Tn Hj..,

    Selamat Tahun Baru Masihi 2012...Semuga dipemudahkan Allah dalam segala urusan dunia dan akhirat ...Insyaallah ....aaminnn

    ReplyDelete
  5. Selamat Tahun baru 2012 pakngah.

    Rasanya dalam blog sendiri dah tulis apa azam tahun ni. Entri itu ada sebut nama pakngah juga...

    Semoga pakngah terus berblog dan ukhwah terbina akan terus terjalin..::)

    http://www.maz-naz.blogspot.com/2011/12/selamat-tinggal-2011-selamat-datang.html

    ReplyDelete
  6. saya pulak yang berasa seperti berada di awang-awangan ketika ni. (",)

    ReplyDelete
  7. melangsaikn azam yg tergendala...

    slmt thn br!

    ReplyDelete
  8. sELAMAT TAHUN BARU 2012 en AL

    Azam tahun baru..jadi lebih baik dr semalam..

    ReplyDelete
  9. kekadang yang lama bila sesekali dibaca semula boleh mnyegarkan kenangan yang retro....

    ReplyDelete
  10. Selamat menyambut tahun baru

    ReplyDelete
  11. SEMOGA TERUS SUKSES DI TAHUN BARU...

    pakcik...usaha membaiki kunci pintu rumah masih temui jalan buntu...

    ReplyDelete
  12. HAPPY NEW YEAR <3 LOTS OF LOVE FROM SITI NORHAIFA .

    ReplyDelete
  13. TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG MELAWAT DAN MENINGGALKAN PESAN.
    SELAMAT TAHUN BARU. SEMOGA TAHUN INI LEBIH BAIK DARI TAHUN SEBELUMNYA DARI SEMUA SEGI.

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.