Thursday, May 17, 2012

SONYUM SOKOJAP 40: JANGANLAH SAMPAI MERANGKAK !




34 comments:

  1. Kadang-kadang saya membaca sambil berbaring. :)

    ReplyDelete
  2. DULU-DULU ADA JUGA MEMBACA SAMBIL 'MELEPASKAN HAJAT'... SEKARANG TIDAK BUAT LAGI.. MANA BOLEH MEMBACA DALAM BILIK 'HAJAT'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, tersengih baca komen yang ni. ramai perokok tegar yang merokok sambil melepaskan hajat. tapi yang ni, sangat jarang sekali...!

      Delete
    2. fairus

      memang ramai yang melepas hajat sambit membaca kerana tak mahu buang masa.

      sm

      yang hisap rokok dalam tandas tu, dua-dua bau dia sedut !

      Delete
  3. Heheheheh...a`ah. Sy sonyum tp bukan sokojap. Lamo dah ni sonyum. Hahahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak apo sonyum .. makin lama makin elok untuk kesihatan.

      Delete
  4. saya sama dengan kakcik.... sebab itu antara ubat utk tidur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun serupa .. belum habis satu muka surat, dah hanyut.

      Delete
  5. hehehe memang tak perasan kelakar bila digambarkan aksi merangkak itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan marah, komen awak tu saya buat entri !

      Delete
  6. nak try lah membaca sambil merangkak! ahaha

    ReplyDelete
  7. hahahahahhaha...ingat kan apa la tadi :D

    ReplyDelete
  8. singgah n follow sini

    dr
    afasz.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kerana sudi singgah dan follow sekali ..

      Delete
  9. baca sambil pejam mata, tidur dalam iman...

    ReplyDelete
    Replies
    1. teknik ni saya belum belajar lagi ..

      Delete
  10. sib baik merangkak , kalau tertiarap , lagi parah

    ReplyDelete
  11. kalau merangkak sambil membaca, kena tutup pintu kelas, kalau tak, hilang lah semua murid..tak pun cikgu kena merangkak jugak..

    ReplyDelete
  12. mungkin yg merangkak tu merupakan seorang baby yg baru berusia 7-8bulan.. kira ok la kalau dah pandai baca walaupun masih merangkak.. yg dah pandai berlari pun belum tentu boleh membaca..(",)

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju .. ramai yang dah berlari pun masih sangkut2 membaca.

      Delete
  13. membaca meniarap selalu la..tak pernah lagi membaca merangkak :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa sekolah rendah dulu saya suka juga membaca sambil meniarap .. tapi sekarang dah tak boleh .. "hongeh"

      Delete
  14. hehe....macam ni pun boleh yer pakngah. adeh, orang berfikiran kreatif macam pakngah ni, ada saja nak dibuat bahan...cemburu nya saya.

    saya biasa membaca sambil meniarap dan kadang-kadang berbaring.

    ReplyDelete
  15. adeh, macam-macam ada...heeee. salam kenal sini. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal juga .. terima kasih kerana singgah dan follow.

      Delete
  16. Saya dah tak tau nak komen apa...tapi saya baca ni sambil duduk di kerusi lenguh kalau baca sambil merangkak...

    ReplyDelete
  17. bukan sahaja lenguh tapi tak manis dipandang mata.

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.