Thursday, May 24, 2012

A.K.U. K.E.L.I.R.U 27: MANA SATU NAK PERCAYA ?


Pemimpin UMNO mengamuk dan isytihar keluar parti .. dua hari lepas.


dan terikini .. "Saya masih setia pada perjuangan UMNO"


26 comments:

  1. Saya lihat dua-dua. Semuanya bikin pecah ketawa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya masih belum mampu utk ketawa ..

      Delete
  2. macam lagu keliru dendangan nurul-ajai...memang keliru..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mudahnya mereka melaungkan kalimah "Allah Akbar" ..

      Delete
  3. dunia politik....adeh! Memang keliru tengok...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu sebab saya tak berhajat nak bergiat cergas dalam politik ..

      Delete
  4. Mafflah tuan haji tak tau nak komen apa pasai saya hanya nampak skrin kosong kaler putih tapi saya nak gak tinggalkan bukti yg saya singgah sini pagi ini>

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba reload banyak kali .. mungkin video tu keluar.

      video kat atas .. dia kata nak keluar UMNO. video kat bawahnya orang yang sama lepas dua hari kata tak ada niat nak keluar UMNO.

      Delete
  5. pening tengok video ni... apapun memang boleh buat saya berfikir. terima kasih tuan haji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. begitulah rupanya sebahagian bakal pemimpin politik kita ..

      Delete
  6. part yang paling best~~HIDUP DAP!! keh keh~~

    ReplyDelete
  7. tak komensen langsung.

    makan nasik lemak lagi bagus. hihihi~

    ReplyDelete
  8. saya pun sama dengan fara dan junaina

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba refresh atau reload beberapa kali.

      Delete
  9. salam pakcik hamzah :)

    dh tgk dua2 video ni semalam. nak kata kelakar pun ye, tak kelakar pun ye.Ingatkan pengundi je ada jd lalang, pemimpin pun lalang~

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagi pakcik tak kelakar .. tapi risau dan menyampah. risau kerana pendedahan yang beliau buat semasa marah tu amat serius. menyampah sebab tengok dia menangis.

      Delete
  10. Replies
    1. biaq pi kat dia .. jangan kita yg sakit jiwa sudah.

      Delete
  11. DULU, KINI DAN SELAMANYA.. ADALAH TU..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pemenang bagi kategori pelakon terbaik ... adalah ...

      Delete
  12. X nampak apa2 pun Uncle..
    Sape gamaknya tu..
    Yun dok bwh tempurung skrg ni...
    Xtau citer...huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tentu besar tempurungnya tu ..

      kisah orang politk merajuk tak dapat cekelat .. hehe

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.