Friday, May 4, 2012

A.K.U. K.E.L.I.R.U 25: DALAM TALIAN ?




Kesiannya budak-budak sekarang, kena ambil periksa dalam talian. 
Masa saya dulu, kita orang ambil periksa dalam dewan.


Nota kaki: Ini entri tak serius .. kalau nak serius baca  entri yang ini.

18 comments:

  1. kena masuk dalam wayar..hahaha

    ReplyDelete
  2. saya dulu periksa atas kertas tak pernah lagi guna tali talian ni. hehehe.

    ReplyDelete
  3. Terbayang mcm burung2 yg bertenggek atas talian letrik. Ada mcm tu ke? .. hehehe

    ReplyDelete
  4. dalam talian masa lebih panjang tuan...sbb boleh 'gayut', keliru gak eh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi kalau pakai henfon, tak dapat nak gayut sebab tak guna line ..

      Delete
  5. Ini susahnya kalau nk melayukan bahasa inggeris kot kan Uncle..
    Keliru nenek kat kampung kalau cucu gtau dia jwb periksa secara
    dalam talian...mikir dia tali jenis cemana la yg dorg gunakan
    agaknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia orang mungkin fikir macam tali air kot ! hehe

      Delete
  6. nak masuk dewan kena buka pintu,
    nak masuk talian kena buka apa?

    hehehe!!

    ReplyDelete
  7. SUSAHLAH MACAM TU... KENA KECILKAN BADAN UNTUK MASUK DALAM TALIAN... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bergantunglah kepada saiz badan masing2 ..

      Delete
  8. saya pun dulu ambil ujian dalam dewan.. kih kih kih

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. samalah kita .. ikut atas talian ok kot !

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.