Wednesday, May 22, 2013

WW 72: BELUM READY NOMBOR 8.





13 comments:

  1. Hahaha...memang belum sedia ni ☺☺

    ReplyDelete
  2. Pak Ngah tu anytime ready jerk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Aina. Abg Hamzah sentiasa ready bila bab ambil gambar ni ..... hehehe

      Delete
  3. diorang buat ape sebenarnya pak ngah?

    hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya masa tu banyak kamera .. jadi kita pun tak tahu mana yang belum mana yang sudah .. yang saya tu pulak tengah menunggu orang ambil gambar gunakan kamera saya.

      Delete
  4. hahaha...macam kanak2 tadika jer...yg ready ~ ready ...ada yg sibuk tengok sana tengok sini, yg belakang tu pulak sibuk nak balik umah gaknya hahahaha mmg kelakar! moralnya nak atur insan selonggok tu pun payah, apalagi nak atur ummah sejagat, kan? kan? macam2 hal ada!

    terimakasih kerana berkongsi gambar ini, saya rasa terhibur dan gelihati..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepat sekali kata awak itu .. macam kanak2 tadika kemas. tapi cerita sebenarnya seperti jawapan saya pada komen Rapunzel di atas.

      Delete
  5. Yang penting nampak muka Pakngah dengan jelas. hehhe

    ReplyDelete
  6. kita sangka baik je lah...

    diorang tu dah tak tahan nak terkucil...

    ReplyDelete
    Replies
    1. agaknyalah .. terkucil secara berjemaah.

      Delete
  7. DENGAN PAK MENTERI PERTAHANAN YANG BARU.. TERBAIK..

    ReplyDelete