Wednesday, March 7, 2012

WW 27: BAHAYA KE TAK BAHAYA NI ? CER CAKAP BETUL-BETUL !

.


Berita Harian - 7 Mac 2012.

16 comments:

  1. Heheheheh...entahnya! Aritu kate dijamin tak bhy. Nie smpi nak anta ke luar negara. Sian negara tuh.

    ReplyDelete
  2. kalau dah jamin tak bahaya .. hantar jerlah kat Putrajaya kan !

    ReplyDelete
  3. Antor ke iblisrael la...
    Kata x bahaya kan..org Bahudi
    mesti x kecik ati punyaaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak pun hantar kat negara Hamerika kan !

      Delete
  4. dah kalau namanya sisa buangan mstlah bahaya..hatta di hantar ke negara mana pun..cuba negara luar nk hntr ke negara kita..nak ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya tak ya .. mana ada sisa yang best kan!

      Delete
  5. macam mana cara mereka yang berkenaan berfikir ya?
    sedangkan kucing jiran "melabur" di rumah saya pun saya tak suka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kucing jiran melabur tak suka, apa lagi kalau yang melabur tu tuan punya kucing tu.

      Delete
  6. "Lynas Beri Jaminan Hantar Sisa Buangan Ke Luar Negara"

    Tuan,

    Wartawan 'silap tulis' kenyataan itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin juga wartawan tu silap tafsir atau silap faham.

      Delete
  7. BAHAYA... EH, TAK BAHAYALAH... TAPI TENGOK MACAM BAHAYA.. DENGAR-DENGAR PULA TAK BAHAYA... EH, ENTAHLAH'..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang saya tahu merbahya makan lada .. (burung merbah)

      Delete
  8. salam..
    ermm..kalau setakat nak labur wang RM700 juta
    buat projek bela lembu lagi baik..tahinya boleh
    buat baja..tanam sayur..boleh makan lagi..
    sisa bertoksik tu dah la toksik lepas proses
    jadi double toksik..jangka panjang mesti
    ada kesan buruknya..sebaikkya jauhkan saja


    www.zulkbo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kembali.

      macam ada yang tidak kena dan cuba di sembunyikan. tak apalah, kalau nanti berbahaya, penduduk di situ bolehlah pindah ke tempat lain.

      Delete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.