Wednesday, March 7, 2012

WW 25: YANG MANA SATU TAK BOLEH DIPERCAYAI ?

.



14 comments:

  1. Salam Bang Hamzah.

    Saya rasa bukan setakat nama jer, gambar tu pun tak boleh dipercayai. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kembali.

      entah .. dia orang ni pandai-pandai jer kan !

      Delete
  2. Pandangan mata juga boleh memperdaya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. habis nak pandang dengan apa Kakcik ?

      Delete
  3. Hahahahah! Klu kena pilih gak yg mana satu, sy pilih gambar kiri. Yg takde jambang tu. Hahahah! Mmg betul2 tak boleh dipercayai!

    =p

    ReplyDelete
  4. dua2 pun tak boley percaya..inner and outer!..haha

    ReplyDelete
  5. Percaya kepada Bush x termasuk dalam rukun iman - (taip komen sambil buat muka inesen)

    ReplyDelete

Kalau tak tahu macamana nak panggil saya, panggil je Pak Ngah. Semua komen yg berbentuk pertanyaan lambat laun akan cuba saya jawab. Terima kasih. Sila datang lagi.